2014 m. sausio 19 d., sekmadienis

2.6. Victoria Boutenko 'Žaliųjų kokteilių revoliucija', Mijalba 2011


Mano atsiliepimas. Buvau nusistačiusi prieš žaliavalgius, tačiau ši knyga mane pakerėjo. Viskas paaiškinta lengvai ir suprantamai, pateikta daug žaliųjų kokteilių receptų. Pradėjau gerti- vieni labai skanūs, kiti ne. Tažiau esu patenkinta, kad atradau puikų maistą, aprūpinantį energiją ir neapsunkinantį virškinimo rytais ir prieš bėgimus. Gaila tik, kad nemažai kokteilių su žalumynais, kurių nėra parduotuvėse (lapiniai kopūstai) arba jų galima prisiskinti tik vėlyvą pavasarį-vasarą (kiaulpienės). Kai kurių augalų net nėra Lietuvoje. Visgi esu labai susidomėjusi ir ketinu skaityti kitas knygas apie žaliavalgius.
Verta žinoti. Chlorofilas- tai skysčiu paversta saulės energija. Tamsesnė žalumynų spalva- daugiau chlorofilo. Vitamino K randama beveik vien tik žaliuose lapuose.
Žaliasis kokteilis susideda iš ŽALUMYNŲ, VAISIŲ ir VANDENS.
Trynimas vs. sultys. Trinant oksidacija daug lėtesnė. Kokteiliai išsaugo šviežumą 2-3 dienas. Tai visavertis maistas, kupinas skaidulų ir antioksidantų, suskaldytas į labai mažas daleles, kurios lengvai pasisavinamos. Sultys iš karto absorbuojamos į kraują, jų nereikia virškinti.
Įvertinimas: 9/10

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą